Χρήσιμα tips για κάθε επαγγελματία!

Αρχικά, θα πρέπει να κάνετε τους πελάτες να έρθουν σε εσάς.

Όσο και να επενδύετε σε γνώσεις, εάν δεν βρείτε τον τρόπο να πείσετε

τους καταναλωτές γιατί να σας επιλέξουν, η επένδυση αυτή θα μένει χωρίς ουσιαστικό οικονομικό αποτέλεσμα. Παρατηρείστε ότι τα τελευταία χρόνια άλλαξε ο τρόπος στην επικοινωνία (κυρίως γίνεται μέσω social media) και επομένως πρέπει να ενεργοποιηθείτε με τα νέα δεδομένα.

Αξιοποιήστε τα πλεονεκτήματα σας και βρείτε τους κατάλληλους πελάτες

Βρείτε τον τρόπο μέσω του οποίου θα επικοινωνήσετε αυτά τα πλεονεκτήματα και την τεχνογνωσία που έχετε με τους καταναλωτές προκειμένου να τους πείσετε να σας προτιμήσουν. Πρέπει να δημιουργήσετε ένα πελατολόγιο που μπορεί να σας κρατήσει κερδοφόρα την επιχείρηση με σταθερά αυξανόμενο ρυθμό τα επόμενα χρόνια και όχι απλά να προσπαθείτε να προσελκύετε πελάτες.

Δημιουργήστε ελκυστικές υπηρεσίες κομμωτηρίου για να διαφοροποιηθείτε και να γίνετε ανταγωνιστικοί

Θυμηθείτε ότι οι καταναλωτές συγκρίνουν τις υπηρεσίες του κομμωτηρίου απλά όπως τις βλέπουν αναγραφόμενες και τις κατανοούν. Δηλαδή συγκρίνουν συνήθως το χτένισμα μεταξύ 2 επιχειρήσεων από την τιμή, επειδή δεν διευκρινίζεται η διαφοροποίηση της παρεχόμενης υπηρεσίας. Εάν θέλετε να κερδίσετε εσείς τον πελάτη και δεν έχετε χτίσει ακόμη το brand name σας, ώστε να σας επιλέγουν επειδή είστε διάσημος και αναγνωρίζεται η δουλειά σας τότε πρέπει να δημιουργήσετε και να πουλήσετε τον λόγο που σας κάνει ξεχωριστό και διαφορετικό. Επικεντρωθείτε στην αξία της υπηρεσίας και το όφελος του καταναλωτή προκειμένου να επιλέξει εσάς σαν επιχείρηση και επαγγελματία.

Χτίστε μια ισχυρή επαγγελματική ταυτότητα

Το χτίσιμο αυτό του brand name αφορά όλη την λειτουργία της επιχείρησης σας από εσάς τον ίδιο, τους συνεργάτες σας, το κοινό όραμα που θα μεταδώσετε, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, το προφίλ του χώρου σας και γενικά πως όλο αυτό το concept θα προσελκύσει τους καταναλωτές. Αυτό χρειάζεται συστηματική καθημερινή δουλειά και μάρκετινγκ.

Πώς να είστε αποτελεσματικοί με τον πελάτη

Δημιουργήστε πρότυπα ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών, σε σχέση με την προσέγγιση και την επικοινωνία αυτών εκπαιδεύοντας την ομάδα σας στο πως ακριβώς το θέλετε.

Αποκτήστε γνώσεις στο marketing για να αυξήσετε την αξία της επιχείρησης σας

Λίγοι επαγγελματίες κομμωτές επενδύουν σε αυτό τον τομέα επειδή ίσως τον θεωρούν απλά ένα επιπλέον έξοδο, αλλά είναι ο μόνος δρόμος για να σας βοηθήσει να κάνετε έσοδα και να δημιουργήσετε μία υγιή επιχείρηση.Θυμηθείτε ότι η επιχείρηση κομμωτήριο είναι μια δύσκολη μορφή επιχείρησης που έχει πολλές απαιτήσεις και χρειάζονται και επιπλέον γνώσεις πέρα από την γνώση την κομμωτικής.

Παρατηρώντας τους επαγγελματίες κομμωτές βλέπουμε ότι δίνουν περισσότερη έμφαση στη δουλειά τους και λιγότερο στην προώθησή της. Θεωρούν -συνειδητά ή ασυνείδητα- δεδομένο ότι επειδή είναι καλοί σ’ αυτό που κάνουν, ο πελάτης θα έρθει να τους χτυπήσει την πόρτα… Δεν είναι όμως έτσι!

Το μάρκετινγκ υπηρεσιών και η εξειδικευμένη διαχείριση είναι αυτό που θα σας βοηθήσει να αλλάξετε τα δεδομένα της επιχείρησης σας. Ειδικά σήμερα, κάτω από την πίεση των αποτελεσμάτων της οικονομικής κρίσης, αυτά τα δύο αποτελούν αναγκαίες συνθήκες οικονομικής επιβίωσης και επαγγελματικής επιτυχίας!

Αφήστε μια απάντηση