Μια χώρα διάσημη για τις φυσικές ομορφιές της, τα γοητευτικά τοπία της και τη γνήσια φιλοξενία των ανθρώπων της, η Ελλάδα, επιφυλάσσει στους επισκέπτες της αμέτρητες ταξιδιωτικές εκπλήξεις κάθε εποχή του χρόνου. Κι ενώ το ελληνικό καλοκαίρι έχει χαραχτεί στην καρδιά όλων ως η απόλυτη εμπειρία, καθώς ο ήλιος και η θάλασσα αποτελούν κορυφαίο πόλο έλξης ξένων τουριστών, το φθινόπωρο και ο χειμώνας δίνουν στη χώρα μας μια διαφορετική γοητεία.

Επομένως, στόχος πρέπει να είναι η προσέλκυση ξένων τουριστών καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, ώστε να μην υπάρχει τόσο μεγάλη αναντιστοιχία στην τουριστική κίνηση τη θερινή και τη χειμερινή περίοδο. Αυτό απαιτεί την αποδοτικότερη προώθηση και επικοινωνία στο εξωτερικό ενός ολοκληρωμένου χειμερινού τουριστικού πακέτου.Λίγοι ξένοι, για παράδειγμα, γνωρίζουν πως η Ελλάδα διαθέτει χειμερινούς προορισμούς, όπως το Πήλιο, η Αράχοβα, το Καρπενήσι, τα Ζαχαροχώρια, η Λίμνη Πλαστήρα, το Περτούλι κ.α., και 16 χιονοδρομικά κέντρα, έστω και μικρά, όπως του Παρνασσού, του Καϊμακτσαλάν, των Καλαβρύτων, κ.ά. τα οποία φυσικά και δεν μπορούν να ανταγωνιστούν αυτά της Ελβετίας ή της Αυστρίας. Κάποια εξ αυτών όμως διαθέτουν αρκετά καλές υποδομές όπου κάποιος μπορεί να κάνει σκι και άλλα χειμερινά σπορ.

Επίσης, σε πολλά μέρη της Ελλάδας ο τουρίστας μπορεί εκτός από το να επισκεφθεί αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, ιστορικά μνημεία και μοναστήρια, να προβεί σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες όπως ορειβασία, ράφτινγκ, αναρρίχηση, πεζοπορία, ιππασία, ποδηλασία στο βουνό. Εκτός όμως από τα χειμερινά σπορ, σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχουν και δυνατότητες ανάπτυξης του ιατρικού-ιαματικού, συνεδριακού, οινικού, γαστρονομικού, ακόμη και του αγροτικού τουρισμού.

Η χώρα μας επομένως μπορεί και πρέπει να αυξήσει τους ξένους τουρίστες κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Ορθώς ο τουρισμός έχει επανειλημμένα χαρακτηριστεί ως ο μοχλός ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας και το κυριότερο όπλο στην προσπάθεια εξόδου από την κρίση μέσω της αύξησης του ΑΕΠ και της απασχόλησης επαγγελμάτων όπως Τουριστικών Στελεχών, Αρτοποιών-Ζαχαροπλαστών και Chef. Εν μέσω οικονομικής κρίσης δεν πρέπει να θεωρείται ως μια επιπλέον οικονομική δαπάνη η διαμόρφωση στρατηγικής για τον χειμερινό τουρισμό αλλά ως μια σημαντική πηγή εσόδων και κυρίως ως ακόμη μια ευκαιρία πολύπλευρης προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό.

Αφήστε μια απάντηση