Μια επένδυση στο μάρκετινγκ είναι εξίσου, αν όχι πιο σημαντική από ό,τι οι επενδύσεις που κάνει μια επιχείρηση στο εμπόρευμα και το προσωπικό της.

 

Τι προσφέρει λοιπόν το μάρκετινγκ ώστε να βοηθήσει μια επιχείρηση να κερδίσει χρήματα; Αυτό είναι απλό – φέρνει τον κόσμο σε επαφή με το προϊόν σας και το εμπορικό σας σήμα, εκθέτοντας τα σε αυτόν.

Συχνά, όταν οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, κάνουν περικοπές στον προϋπολογισμό που έχουν ορίσει για το μάρκετινγκ. Αυτό ζημιώνει κάθε επιχείρηση, γιατί όσο εσείς δεν προωθείτε την επιχείρησή σας μέσω του μάρκετινγκ, ο ανταγωνισμός σας κάνει ακριβώς το αντίθετο. Αυτό σημαίνει ότι όλο και λιγότεροι άνθρωποι μαθαίνουν για το προϊόν σας, ενώ γίνονται πιστοί πελάτες του ανταγωνιστή σας. Όταν δεν προωθείτε τα προϊόντα και της υπηρεσίες  της επιχείρησής σας μέσω του μάρκετινγκ ισχύει, ως κανόνας, η παροιμία «μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται». Θα χάσετε την δυνατότητα προβολής της μάρκας σας, και ακόμη και οι πελάτες που είχατε στο παρελθόν μπορεί να σας ξεχάσουν. Μια σταθερή στρατηγική για το μάρκετινγκ είναι σημαντική, αν θέλετε να διατηρήσετε τη θέση σας στην αγορά και αν θέλετε οι πελάτες σας να έχουν εμπιστοσύνη στο εμπορικό σας σήμα.

Χρειάζεται το μάρκετινγκ να υπάρχει και να φαίνεται ώστε να δημιουργηθεί μια αλληλεπίδραση μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών της, που θα οδηγήσει στο τελικό επιθυμητό στόχο. Ο καθένας που πουλάει ένα προϊόν ή παρέχει μια υπηρεσία δεν μπορεί να μένει με την εντύπωση ότι «φτάνει που εγώ δημιούργησα, το προϊόν ή την υπηρεσία, θα έρθουν μόνοι τους οι πελάτες.” Αυτό μπορεί να είχε συμβεί σε μια ταινία, αλλά δεν θα γίνει κάτι τέτοιο στο διαδίκτυο ή στην αγορά εκτός διαδικτύου. Φυσικά, το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης του δικτυακού τόπου, όπως μέσω της Βελτιστοποίησης των Μηχανών Αναζήτησης και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, παρέχει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να είναι ορατοί και διαθέσιμοι ακριβώς τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που ο αγοραστής μέσω διαδικτύου είναι πραγματικά έτοιμος να αγοράσει.

Το άρθρο είναι του κυρίου Αθανασιάδη Νίκου (Οικονομολόγος-Ειδικός μάρκετινγκ)

Αφήστε μια απάντηση